Winkelwagen Winkelwagen 0 Product Producten (leeg)

Geen producten

Verzending
0,00 € Totaal

Afrekenen

Mijn bestelling of een deel er van is kapot aangekomen, wat moet ik doen?
Het is natuurlijk heel vervelend als (een deel van) je bestelling kapot aan komt, we doen er dan ook alles aan om dit te voorkomen. Mocht het toch voor komen dat er iets kapot aan komt kun je het beste een foto mailen naar info@demisfashion.nl als het product nog op voorraad is sturen we je een nieuwe op en anders krijg je het aankoopbedrag teruggestort.

Van welk materiaal zijn jullie sieraden gemaakt?
Bij veel van onze producten staat het materiaal in de beschrijving, mocht dit er niet in staan is het product van zink.

Kunnen de sieraden verkleuren?
Het is afhankelijk van het materiaal wat je hebt gekozen of de sieraden kunnen verkleuren. We raden daarom ook niet aan om met de sieraden te gaan zwemmen of douchen. Hierdoor kunnen sieraden die bijvoorbeeld zijn gemaakt van zink verkleuren.

Kan ik met de sieraden douchen of zwemmen?
Dit hangt af van het materiaal van de sieraden. Als de sieraden van zilver zijn, of zoals genoemd op onze website: 925 sterling zilver of silver plated. Dan kun je ermee douchen. Voor sieraden die zijn gemaakt van zink raden wij het af om ermee te douchen. Deze sieraden hebben dan namelijk wel de kans om te verkleuren. Zwemmen raden wij geheel af. Ook voor sieraden die zijn gemaakt van zilver heb je hierbij kans dat ze zwart worden. Mocht je dit toch hebben gedaan, dan zou je dit uiteraard weer kunnen oplossen door het gebruik van zilverpoets.

Wat zijn de verzendkosten?
Boven de €20.- is de verzending binnen Nederland gratis! Zit je onder de €20,- dan betaal je maar €0,95 verzendkosten! Al onze pakketten binnen Nederland worden verzonden met PostNL en wanneer je ervoor kiest zijn ze te volgen doormiddel van een track & trace code.

Voor landen zoals België, Luxemburg en Duitsland betaal je bij ons maar €4,- verzendkosten.

Hoelang is de levertijd?
Als je voor 22:00 uur bij ons besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen wordt deze dan de eerst volgende werkdag bij je bezorgd. Niet direct ontvangen? Geen zorgen, soms is de post niet altijd even snel! Je pakket kan er helaas ook enkele werkdagen over doen. Twijfels of vragen over de bezorging? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Als je sieraden of accessoires bij ons besteld, passen deze in de meeste gevallen door de brievenbus. Je hoeft hiervoor dus niet thuis te blijven. Als je grotere producten bij ons besteld ontvang je van ons een track en trace code waarmee je je bestelling kunt volgen en kunt zien wanneer deze bij je wordt afgeleverd.

Ik kan mijn bestelling niet in ontvangst nemen op het aangegeven bezorgmoment, wat nu?
Geen enkel probleem, de bezorger probeert in de meeste gevallen je bestelling af te leveren bij de buren. Mochten deze er niet zijn, zal de bezorger een briefje achter laten in de brievenbus met de informatie over het nieuwe bezorgmoment.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons veilig betalen doormiddel van iDEAL, overboeking, Bancontact en SOFORT.

Ik heb gekozen voor overboeking maar wil eigenlijk toch liever anders betalen, wat nu?
In de mail die je van ons ontvangt voor het overboeken staat onderin de keuze om alsnog op een andere manier te betalen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het komt soms voor dat de bevestiging in je spambox terecht komt. Toch niet in de spambox gevonden? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je dan graag verder.

Je vraag niet gevonden? Laat het ons weten, we zijn elke dag bereikbaar via chat of e-mail!