Winkelwagen Winkelwagen 0 Product Producten (leeg)

Geen producten

Verzending
0,00 € Totaal

Afrekenen

Mijn bestelling of een deel er van is kapot aangekomen, wat moet ik doen?
Het is natuurlijk heel vervelend als (een deel van) je bestelling kapot aan komt, we doen er dan ook alles aan om dit te voorkomen. Mocht het toch voor komen dat er iets kapot aan komt kun je het beste een foto mailen naar info@demisfashion.nl als het product nog op voorraad is sturen we je een nieuwe op en anders krijg je het aankoopbedrag teruggestort.

Van welk materiaal zijn jullie sieraden gemaakt?
Bij veel van onze producten staat het materiaal in de beschrijving, mocht dit er niet in staan is het product van zink.

Kunnen de sieraden verkleuren?
Het is afhankelijk van het materiaal wat je hebt gekozen of de sieraden kunnen verkleuren. We raden daarom ook niet aan om met de sieraden te gaan zwemmen of douchen. Hierdoor kunnen sieraden die bijvoorbeeld zijn gemaakt van zink verkleuren.

Kan ik met de sieraden douchen of zwemmen?
Wij raden het af om met onze sieraden te gaan douchen of zwemmen. Dit omdat onze sieraden hiervan kunnen verkleuren. Het is natuurlijk afhankelijk van welk materiaal het sieraad is gemaakt, of dit verkleurd. Materialen zoals zink, koper of tin zullen verkleuren wanneer je deze omhoud tijdens het douchen/zwemmen. Ook silver plated materiaal kan verkleuren omdat dit enkel een laagje zilver bevat die er naar verloop van tijd af kan gaan. Ook zilver (925 sterling zilver) kan verkleuren. Hierbij is het dan wel weer zo dat je dit kan oplossen door de sieraden schoon te maken met water en zeep of zilverpoets.

Wat zijn de verzendkosten?
Boven de €20.- is de verzending binnen Nederland gratis! Zit je onder de €20,- dan betaal je maar €0,95 verzendkosten! Al onze pakketten binnen Nederland worden verzonden met PostNL en wanneer je ervoor kiest zijn ze te volgen doormiddel van een track & trace code.

Voor België betaal je bij ons €8,95 verzendkosten. Voor Luxemburg is dit €11,95 en Duitsland €9,50.

Hoelang is de levertijd?
Als je voor 22:00 uur bij ons besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen wordt deze dan de eerst volgende werkdag bij je bezorgd. Niet direct ontvangen? Geen zorgen, soms is de post niet altijd even snel! Je pakket kan er helaas ook enkele werkdagen over doen. Twijfels of vragen over de bezorging? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Als je sieraden of accessoires bij ons besteld, passen deze in de meeste gevallen door de brievenbus. Je hoeft hiervoor dus niet thuis te blijven. Als je grotere producten bij ons besteld ontvang je van ons een track en trace code waarmee je je bestelling kunt volgen en kunt zien wanneer deze bij je wordt afgeleverd.

Ik kan mijn bestelling niet in ontvangst nemen op het aangegeven bezorgmoment, wat nu?
Geen enkel probleem, de bezorger probeert in de meeste gevallen je bestelling af te leveren bij de buren. Mochten deze er niet zijn, zal de bezorger een briefje achter laten in de brievenbus met de informatie over het nieuwe bezorgmoment.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons veilig betalen doormiddel van iDEAL, overboeking, Bancontact en SOFORT.

Ik heb gekozen voor overboeking maar wil eigenlijk toch liever anders betalen, wat nu?
In de mail die je van ons ontvangt voor het overboeken staat onderin de keuze om alsnog op een andere manier te betalen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het komt soms voor dat de bevestiging in je spambox terecht komt. Toch niet in de spambox gevonden? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je dan graag verder.

Je vraag niet gevonden? Laat het ons weten, we zijn elke dag bereikbaar via chat of e-mail!